TÜRK SAĞLIK SEN TEŞEKKÜRLERİNİ İLETTİ - Hatay Söz Gazetesi

TÜRK SAĞLIK SEN TEŞEKKÜRLERİNİ İLETTİ

  • Eklenme Tarihi :04.10.2023 | 17:44
  • Muhabir :

HABER MERKEZİ

TÜRK SAĞLIK SEN TEŞEKKÜRLERİNİ İLETTİ

Türk Sağlık Sen Hatay Şube Başkanı Mehmet Kayhan, Reyhanlı Devlet Hastanesi Baştabibi Mehmet Veli Demirtok’u ziyaret etti. Ziyarete Türk Sağlık-Sen Hatay Şubesi yönetim kurulu üyeleri  Cengiz Demırkıran, Mustafa Bülbül, Dörtyol ilçe temsilcisi Ertuğrul Çelenk, Reyhanlı Devlet Hastanesi temsilcisi  Yunus Hazırlar’da katıldı.

 

 Ziyaretle ilgili bir paylaşımda bulunan Türk Sağlık Sen Hatay Şube Başkanı Mehmet Kayhan, “Zor zamanda emeği ve yüreği ile hizmet eden Başta  Reyhanlı Devlet Hastanesi Başhekimi Mehmet Veli Demırtok, Müdüre Mevlüde Aksu Olmak üzere hastane  çalışanlarını ziyaret edip  yaşanılan Deprem dolayısıyla geçmiş olsun dileklerinde bulunarak, çalışmalarından dolayı teşekkürlerimizi  ilettik.” dedi.